Çumra Belediyesi'nden bir ilk! WhatsApp bilgi hattı
KonyaÇumra Belediyesi, WhatsApp bilgi hattı hattı kurdu.
Çumra Belediye Başkanı Mehmet Oğuz, 'WhatsApp bilgi hattı ile vatandaşlarımızın şikayetleri, bilgi talepleri ya da önerileri kayıt altına alınarak gerekli birimlere iletilmesi sağlanıyor ve hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulması sağlanıyor' dedi.
Çumra Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından vatandaşa yönelik çalışmalar devam ediyor.
Çumra Belediye Başkanı Dr.Mehmet Oğuz, “Belediyemiz Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından vatandaşa yönelik bir çok faaliyet yürütülmektedir. Aynı birim tarafından bilgi işlem ekipleri ile birlikte Çumra’da ve Çumra dışında yaşayan hemşehrilerimizin de faydalanabileceği mobil uygulamalar hizmete sunulmaktadır. Bu uygulamalara her geçen gün bir yenisi eklenmeye devam ediyor. Mahalli idareler seçimlerden hemen sonra vatandaşa yönelik şeffaf bir çalışma sözüyle belediyemiz bünyesinde faaliyet gösteren düğün ve konferans salonları online olarak belediyemiz web sitesinden rezervasyon yapılmaya başlanarak hangi gün ve saatte boş veya dolu olduğu takip edilebilmektedir. Yine belediyemiz websitesinden yapılabilecek olan bir çok hizmet Çumra Belediyesi mobil uygulamasını akıllı cep telefonlarına indirerek yapılabilmektedir. Vatandaşlarımızın günümüzde haberdar olabilmek yad a belediye faaliyetlerini takip edebilmesi için en yaygın kullanılan sosyal paylaşım sitelerinden her dakika bilgi alabilmektedirler. Son olarak bu çalışmalara yine bir yenisi eklenerek WhatsApp 0.538 452 0 900 nolu bilgi hattı kurularak vatandaşlarımızın şikayetleri, bilgi talepleri yada önerileri kayıt altına alınarak gerekli birimlere iletilmesi sağlanıyor ve hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulması sağlanıyor” dedi. Başkan Oğuz son olarak vatandaşların www.cumra.bel.tr adresinden bütün bu kolaylıklara ait bilgileri alabileceklerini ifade etti.
İlginizi Çekebilir