MEDAŞ Çağrı Merkezi evden hizmet veriyor
KonyaMEDAŞ, Koronavirüs’ e karşı toplu alanda çalışma zorunluluğu olan 150 kişilik 186 Çağrı Merkezi’ni 2020 Mart ayı itibariyle gerekli alt yapıyı sağlayarak çağrı merkezi çalışanlarının evlerini ofise çevirmişti
Normalleşme kararı alınmasına rağmen MEDAŞ riske girmedi ve çağrı merkezi home office çalışma düzenine devam etti. Çalışanların sağlığı için gereken tüm önlemler eksiksiz yerine getirilirken hizmet kalitesinin düşmemesi için gerekli tüm adımlar atıldı. Evden hizmete rağmen çağrı merkezi değerlerinde herhangi bir değişme olmadı. Sağladığı kaliteli hizmetten ödün vermeyerek çağrı merkezi müşteri memnuniyetini yüzde 95 oranlarına taşıdı. 2021 yılında yaklaşık olarak, 2 milyon çağrıyı yüzde 99.7 ulaşım oranıyla karşılandı. (Haber Merkezi)
İlginizi Çekebilir