© Konya Postası 2021

MEDAŞ’tan ‘hayati’ hizmet

MEDAŞ, tüketici memnuniyetini arttırma yönündeki çalışmalarına devam ediyor

Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliğinin, Tüketicilerin Korunması başlıklı 41/A maddesi gereğince evinde elektrikle çalışan, diyaliz destek ünitesi, solunum cihazı ve benzeri mahiyette yaşam destek cihazlarına bağımlı yaşayan hastaların elektriği borcundan dolayı kesilmeyecek ve talep edilmesi halinde borçları için taksitlendirme yapılabilecektir. Ayrıca raporuyla birlikte kayıt altına alınan aboneler planlı kesintilerden SMS, E-posta veya telefonla arama yoluyla haberdar edilebilecektir.

Yaşam destek ünitelerine bağlı yaşayan hastaların uygulamadan yararlanması için, elektriğe bağımlı hasta olduğuna dair belgeleri, MEDAŞ işletmelerine bırakması gerekiyor.

MEDAŞ, bunun yanında sosyal sorumluluk projesi ile tüketiciyi memnun etmeye devam ediyor. Raporu işletmelere getirme imkânı olmayan kişiler için, Çağrı merkezini arayıp talep edildiğinde, ikamet ettiği adresten rapor teslim alınıp işleme koyuluyor.

Birçok hasta yakını böyle bir uygulamanın yapılmasından memnun olduğunu bildirirken,  uygulama ile hastaların borcundan dolayı elektrik kesintileri nedeniyle zarar görmesi engelleniyor.

1 AY ÖNCESİNDEN HABER VERİLMELİ

Yaşam destek ünitesine bağlı yaşayan hastaların elektriklerinin kesilmemesi için bir ay öncesinden sağlık raporları ile MEDAŞ’a başvuru yapmaları veya Çağrı merkezini (444 8 186 ) raporlarının teslim alınması için aramaları gerekiyor. Borçlarını o ay içinde ödeyemeyen hastaların elektriklerinin borcundan dolayı kesilmemesi için, yetkililere konu hakkında bilgi vermesi önemli.

Aynı şekilde raporlarını yenileyecek abonelerin, rapor bitiş tarihinden sonra 1 ay içerisinde yeni raporlarını ibraz etmeleri halinde uygulama aynı şekilde devam edecektir. (Haber Merkezi)

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER