MEDAŞ'tan Selçuklu Muhtarlar'larıyla Toplantı
KonyaMeram Elektrik Dağıtım A.Ş. (MEDAŞ) Genel Müdürü Erol Uçmazbaş, Konya’nın Selçuklu ilçesindeki muhtarlarla bir araya geldi.
MEDAŞ tesislerinde gerçekleştirilen toplantıya, MEDAŞ Genel Müdürü Erol Uçmazbaş, Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Erduran, birim müdürleri ve Selçuklu ilçesinin muhtarları katıldı. Toplantıda Genel Müdür Uçmazbaş, mahallelerde yaşanan sıkıntı ve şikayetleri dinledi.
Toplantıda konuşan Erol Uçmazbaş muhtarlara,
“Halkın nabzını en iyi tutan sizlersiniz. Sizi dinlersek, sizden gelen şikayetleri, önerileri dinlersek biz vatandaşın, halkın mutlu olacağını düşünüyoruz. O yüzden böyle bir toplantı organize ettik.
Bu ilki, bundan sonra inşallah hem Konya’nın diğer ilçelerinde, hem de bizim dağıtım bölgesinde altı tane il var, diğer yerlerde de devam etmeyi düşünüyoruz. Çünkü muhtarlar bizim için gerçekten önemli.
Biz buraya MEDAŞ’ı anlatmaya sunum yapmaya gelmedik. Zaten biliyorsunuz ki, MEDAŞ’ın ne olduğundan çok sorunlarınızın çözülmesi önemli.
O yüzden sizin sorunlarınızla, şikayet, önerilerinizle ilgili olabilecek bütün arkadaşlar geldi.
Selçuklu işletme sorumlusu arkadaşlar geldi. Arıza müdürümüz geldi. Mühendislerimiz geldi. Aydınlatma ile ilgili şikayetiniz olabileceğini düşünerek aydınlatma ile ilgili arkadaşlarımız geldi. Yani tam kadro olarak sizleri dinleyeceğiz” dedi.
“SİZİNLE DAHA YAKIN İLETİŞİMDE OLMAK İÇİN YAZILIM GELİŞTİRDİK”
Muhtarlarla ilgili program, yazılım geliştirdiklerini ve yazılımda son aşamaya geldiklerini belirten Genel Müdür Uçmazbaş,
“Yazılımla amacımız sizlerle daha yakın iletişimde olmak. Artık herkes internetten kullanıyor diye düşünüyoruz. İnternet üzerinden çok kolay bir şekilde bir yazılım yazdık. Sadece şifrenizi yazacaksınız ve sorununuzu ileteceksiniz.
Bizim arkadaşların önüne düşecek. Biz bunu çözeceğiz ve size de telefonla mesajla bilgi vereceğiz.
Biz bütün şikayetler muhtarlardan gelsin, vatandaştan şikayet gelmesin, muhtarlarda toplansın diye bir şey yapamayız. Mevzuat gereği yapamayız. Ama şunu yaparsak bence buraya geçer;
Eğer biz muhtarlardan, sizlerden gelen şikayetleri çabuk çözersek vatandaş da ister istemez size yönlenir, ben muhtar aracılığıyla MEDAŞ’a ulaştığım zaman sorunum daha çabuk çözülüyor diye. Ve biz bu şekilde size hizmet vermede öncelik tanıyarak daha çabuk işlerinizi çözerek, bunu etkin şekilde kullanmak istiyoruz” şeklinde konuştu.
Uçmazbaş, toplantının ve yazılımın önemli olmadığını, önemli olanın sorunların çözülmesi oluğunu söyleyerek,
“Biz de bunu yapacağız inşallah. Yani sizi dinlemekten daha önemlisi o konuştuğumuz sizden gelenleri çabuk çözmek. Yani kısaca sizlerle inşallah bu yeni dönemde iletişimde olmak istiyoruz. İnşallah hayırlı olur bu tür toplantılar ve vatandaşa daha iyi, daha güzel hizmet etme imkanını sağlar” ifadelerini kullandı.
İlginizi Çekebilir