THY’den yolcu sadakatini Comarch Loyalty Management’la arttırma hedefi
GüncelTürk Hava Yolları (THY), yolcu sadakatini Comarch Loyalty Management’ın (CLM) desteğiyle birlikte önümüzdeki süreçte daha da artırmayı hedefliyor.
THY, Miles&Smiles markası altında yürüttüğü “Sık Uçan Yolcu Programı” için Comarch Loyalty Management platformunu seçti. Uçtuğu uluslararası varış noktaları ve ülke sayıları açısından en geniş uçuş ağını yöneten THY, yolcularına 260’dan fazla uçuş noktası imkanı tanıyor. THY, 2014 senesinde uçaklarında 54,7 milyon yolcusuna hizmet verirken, prestijli “Skytrax Dünya Havayolu Ödülleri” çerçevesinde 4 kategoride en iyi havayolu seçildi. “Mevcut sadakat sistemimizi daha da iyiye götürmek ve günümüz yolcularının değişen ihtiyaçlarına seslenmek istediğimiz için Comarch ile çalışmaya karar verdik” diyen THY Pazarlama Başkanı Ziya Öztürk, bu seçimden beklentilerini ise şöyle açıkladı:
“Ana hedefimiz, yolcularımızın tamamını kendilerine geniş imkânlar sunan sadakat programımız Miles&Smiles ile buluşturarak, üyelerimizin ayak bastığı her ülkede programın zengin avantajlarından yararlanabilecekleri büyük bir partner dünyası kurmak. Yenilikçi çözüm sayesinde amacımıza ulaşacağımıza ve küresel sadakat teklifimizi geliştireceğimize eminim.”
Comarch ve THY'nin yürüteceği proje kapsamında Miles&Smiles Programı’nın 5,5 milyon üyesi mevcut platformdan CLM’e aktarılacak. Modernize edilip, geliştirilecek olan Miles&Smiles, CLM üzerinden Star Alliance üyesi 27 havayolunun Sık Uçan Yolcu Programları ile de entegre çalışmaya devam edecek. Bu grup içinde ortak mil toplama ve harcama imkanını sunmayı da sürdürecek. “Yolcularına yeni bir sadakat önerisi sunabilmesi için Comarch Loyalty Management’ın hayata geçirilmesinde Türk Hava Yolları ile birlikte çalışmaktan gurur duyuyoruz” diyen Comarch Türkiye Ülke Müdürü Joanna Tomczyk, yenilikçi fikirleri ve esnek yaklaşımları ile olgunlaşmış CLM sayesinde yeni ürünün sadakat programı faydalarını artıracak ve yeni iş ortakları ile çalışılmasına olanak verecek birçok yeni ve etkileyici fonksiyonaliteyi beraberinde sunacağını belirtti.
Danışmanlık Direktörü Piotr Kozlowski ise, “Comarch Loyalty Management projesi, Türk Hava Yolları’nın yapısal değişime giden müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) yaklaşımının bir parçası olan Miles&Smiles Programı’nın yeniden yapılanmasına odaklanmıştır. Bu proje, Türk Hava Yolları’nın Türkiye pazarına daha derin nüfuz edebilmesinin ötesinde, küresel boyutta dinamik büyümesine en önemli desteği ve katkıyı sağlayacak çalışmalardan biri olarak konumlandırılmıştır. Comarch, böylesine bir sürecin parçası olmaktan gurur duymaktadır” diye konuştu.
Comarch Loyalty Management, Comarch CRM&Marketing platformunun bir parçası olarak müşterileri ile ilişkilerini geliştirmek ve pazarlama çalışmalarını desteklemek için kapsamlı bir sadakat programı yönetmek isteyen firmalara benzersiz bir teknoloji çözümü sunuyor. Comarch Loyalty Management ile çalışmayı seçen havayolları arasında JetBlue Hava Yolları, Azul Hava Yolları, S7, Brüksel Hava Yolları ve CEBU Pacific yer alıyor.
1933 Yılında 5 uçaktan oluşan mütevazı bir filo ile kurulan Star İttifakı üyesi THY, bugün 289 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 228 uluslararası, 48 yurtiçi olmak üzere dünyada 276 noktaya uçan 4 yıldızlı bir havayolu şirketi. 2015 yılı Skytrax değerlendirmesine göre THY, art arda olmak üzere 5. kez “Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi”, 7. kez “Güney Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi” seçildi.
İlginizi Çekebilir