Ziraat Mobil uygulaması çöktü mü? Ziraat Mobil'e neden girilmiyor?
GüncelZiraat Bankası'nın dijital bankacılık uygulaması Ziraat Mobil, 15 Ekim 2024 tarihinde erişim sorunları yaşamaya başladı. Kullanıcılar, mobil ve web platformlarından işlemlerini gerçekleştiremiyor, banka ve kredi kartı işlemleri de yapılamıyor. Kullanıcılar Ziraat Mobil uygulaması çöktü mü? Ziraat Mobil'e neden girilmiyor? sorularına yanıt arıyor
Ziraat Bankası'nın dijital bankacılık uygulaması Ziraat Mobil, 15 Ekim 2024 tarihinde saat 15.30 sularından itibaren erişim sorunları yaşıyor. Kullanıcılar, uygulamaya giriş yapamadıklarını ve işlemlerini gerçekleştiremediklerini belirtiyor. Hem mobil uygulamada hem de web sürümünde, kullanıcılar "Özür dileriz, işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" uyarısıyla karşılaşıyor.
Banka ve Kredi Kartı İşlemleri de Etkilendi
Ziraat Mobil'deki erişim probleminin yanı sıra, banka ve kredi kartı işlemleri de aksadı. Ziraat Bankası müşterileri, pos cihazlarından alışveriş yapamadıklarını, ATM’lerden de işlem gerçekleştiremediklerini bildiriyor. Sosyal medya platformları X (Twitter) ve Instagram gibi mecralarda kullanıcılar bu aksaklıkları dile getirirken, DownDetector verilerine göre sorunun geniş çapta olduğu görülüyor.
Kullanıcılar Tepkili
Ziraat Bankası müşterileri, yaşanan sorunlar karşısında sosyal medya üzerinden tepki göstermeye devam ediyor. Banka tarafından henüz resmi bir açıklama yapılmadı, ancak kullanıcılar, sorunun en kısa sürede çözülmesini bekliyor.
İlginizi Çekebilir