15 milyon kez çaldı
Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi "ALO 170"e, geçen yıl toplam 15 milyon 800 bin çağrı geldi
"En iyi dış kaynaklı iÅŸ ortaklığı" alanında dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan "Contact Center World.com" yarışmasında 2012 yılında birincilik ödülüne deÄŸer bulunan Çalışma ve Sosyal Güvenlik Ä°letiÅŸim Merkezi "ALO 170", çalışanların en fazla baÅŸvuru kaynağı olmaya devam ediyor.
Ankara, Karaman, Åžanlıurfa ve Sivas baÅŸta olmak üzere farklı illerdeki çaÄŸrı merkezlerinden 7 gün 24 saat hizmet veren çaÄŸrı hattına, geçen yıl çeÅŸitli konularda toplam 15 milyon 800 bin arama yapıldı. Bu çaÄŸrıların yaklaşık 11 milyonu baÅŸvuruya dönüÅŸürken, bunların da yüzde 91'i ilk görüÅŸmede çözüme kavuÅŸturuldu.
44 MÄ°LYON DAKÄ°KA GÖRÜÅžME YAPILDIBaÅŸvuruya dönüÅŸen söz konusu çaÄŸrının yüzde 27,3'ü hizmet dökümü, yüzde 19,2'si rapor ücreti, yüzde 4,1'i iÅŸsizlik sigortası, yüzde 3,7'si saÄŸlık aktivasyon iÅŸlemleri, yüzde 3,2'si emeklilik, yüzde 3,1'i iÅŸ sözleÅŸmeleri, yüzde 3'ü çeyiz, emzirme ve cenaze ödenekleri, yüzde 2,8'i normal çalışma ücretleri, yüzde 2,3'ü kıdem tazminatı ve geriye kalan yüzde 31,3'ü de diÄŸer konuları içerdi. Geçen yıl toplam 44 milyon 720 bin 202 dakika görüÅŸmenin gerçekleÅŸtirildiÄŸi hatta, vatandaÅŸlara yönelik 2 milyon 141 bin 795 dakika dış arama yapılırken, 714 bin 808 adet SMS gönderildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABÄ°LÄ°RSÄ°NÄ°Z
- 0SEVDÄ°M
- 0ALKIÅž
- 0KOMÄ°K
- 0Ä°NANILMAZ
- 0ÃœZGÃœN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.