Facebook’tan reklam verenlere üzücü haber!
Facebook, reklam verenler tarafından kullanılan araçlarla ilgili sorunları açıklıyor
Facebook, üç alanda problemler tespit ettiÄŸini açıkladı. Facebook, reklam verenlerin ve medya ÅŸirketlerinin sosyal medya platformundaki izleyicilerini ölçmek için kullandığı araçlarla ilgili bir dizi sorunu açıkladı.
Cuma günkü bir blog yazısında Facebook, üç alanda sorunları tespit ettiÄŸini açıkladı: Tahmin edilen ve potansiyel kitle eriÅŸiminin hesaplanması, ÅŸirketin canlı videolarla ilgili tepkilerini nasıl raporladığı ve beÄŸenilen ve paylaşılan buton metriklerinin mobil arama sorgusu metrikleriyle karşılaÅŸtırılmasının nasıl yapıldığı.
Her üçü de Facebook’un reklam verenlere ve medya ÅŸirketleri izleyicileri hakkında paylaÅŸtığı bilgiler.
Sorunları çözmek için Facebook, tahmini kitle eriÅŸimini gösteren bir araçta görünen rakamları nasıl hesapladığını ve potansiyel kitle boyutlarını tahmin etmek için kullanılan yöntemin nasıl geliÅŸtirildiÄŸini güncellemektedir.
Ayrıca, kullanıcıların canlı videolara tepkilerini nasıl verdiÄŸini de deÄŸiÅŸtirdiÄŸini belirtti. Like (beÄŸen) ve Share (paylaÅŸ) butonları arasındaki sayıların tutarsızlığı gidermeye çalıştıklarını ve platformun telefon uygulaması üzerindeki Facebook arama çubuÄŸuna bir URL eklemek için gerekenlerin yapıldığını belirtti.
Facebook’un izleyici ölçme yöntemleriyle ilgili sorunları açığa vurduÄŸu birkaç ay içinde üçüncü kez belirtiliyor. Eylül ayında ÅŸirket, sosyal medya platformundaki videoların ortalama görüntüleme süresini hesaplama ve düzeltme konusunda bir hata bulduÄŸunu söylemiÅŸti. Ardından, Kasım ayı ortasında, Facebook, araçlarına deÄŸiÅŸiklikler yaptığını belirtti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABÄ°LÄ°RSÄ°NÄ°Z
- 0SEVDÄ°M
- 0ALKIÅž
- 0KOMÄ°K
- 0Ä°NANILMAZ
- 0ÃœZGÃœN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.