Ferrari, UniCredit ile yeni sponsorluk anlaşması yaptı!
Ferrari ve UniCredit, Milano’da düzenlenen bir basın toplantısıyla yeni iş birliklerinin detaylarını açıkladı
Bu ortaklık, bankanın logosunun Ferrari araçları üzerinde yer almasının çok ötesine geçerek, çok yönlü bir iş birliği olacak.
İki şirketin CEO'ları olan Benedetto Vigna (Ferrari) ve Andrea Orcel (UniCredit), iş birliği görüşmelerinin 2021 yılında başladığını ve aralarındaki kişisel ilişki sayesinde geliştiğini belirttiler.
Anlaşmanın süresi 3 ila 4 yıl olarak planlanıyor.
Mart ayının ilk günlerinde Milano’da bu ortaklığı kutlamak için büyük bir etkinlik düzenlenecek. Vigna ve Orcel bu konuda detay vermedi ancak birlikte keyifli bir organizasyon planladıklarını söylediler.
Kulislere sızan bilgilere göre, Milano sokaklarında büyük bir road-show etkinliği yapılması bekleniyor. Orcel, iş birliğinin sadece etkinliklerle sınırlı kalmayacağını vurguladı: “Ortaklığımız, logomuzun Ferrari aracında yer almasından çok daha fazlasını içeriyor. Birlikte farklı projeler geliştireceğiz.”
Yeni anlaşma kapsamında UniCredit logolarının yeni Ferrari F1 aracının üzerinde, takım kıyafetlerinde ve yarış tulumlarında yer alması bekleniyor.
Anlaşmanın mali boyutu açıklanmadı ancak önemli bir miktarı kapsadığı tahmin ediliyor.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.