'Türkiye'nin estetik sektöründe yıldızı parlıyor'
Seltek Group Üst Yöneticisi Zorlu, "Türkiye'nin estetik sektöründe popülaritesi her geçen gün artıyor, yıldızı parlıyor. Avrupa'da şu anda bu alanda iki numaralı konumdayız." dedi
Seltek Group Üst Yöneticisi (CEO) Fehmi Zorlu, Türkiye'nin estetik sektöründe popülaritesinin her geçen gün arttığını ve yıldızının parladığını belirterek, "Türkiye'ye ÅŸu anda yurt dışından medikal ve cerrahi estetik alanında çok ciddi ziyaretçi geliyor." dedi.
Seltek Group tarafında düzenlenen, dünyadaki son estetik trendlerin ve dolgu tekniklerinin konuÅŸulduÄŸu "TED Turkey Teoxane Expert Day" etkinliÄŸi yerli ve yabancı 650 doktorun katılımıyla Hilton Bomonti Otel'de baÅŸladı.
Etkinlik kapsamında açıklamalarda bulunan Zorlu, ÅŸirket olarak estetik sektöründeki en eski ve kurumsal firmalardan biri olduklarını belirterek, 13 yıl önce baÅŸlattıkları çalışmalar kapsamında devrimsel yenilikleri Türkiye estetik, plastik cerrahi, dermatoloji, medikal estetik ile buluÅŸturduklarını söyledi.
Zorlu, ameliyatsız estetik uygulamalarının son dönemde daha çok önem kazandığını ve öne çıktığını kaydederek, yıllar geçtikçe ciltte oluÅŸan yaÅŸa baÄŸlı deÄŸiÅŸikliklerin doÄŸru dolgu uygulamaları ile giderilebildiÄŸini aktardı.
Fehmi Zorlu, dolgu uygulamalarının, geçmiÅŸte daha çok bölgesel iyileÅŸtirmeler için yapılmasına karşın, yeni trendin bütünsel yüz yaklaşımı olduÄŸunu belirtti.
Bu uygulamalarının artık kusurlu yüzlerin ÅŸeklini bile deÄŸiÅŸtirdiÄŸini, gençleÅŸmeyi saÄŸladığını, yanakların, gözaltının ve çevresinin tek seansta doldurularak yüze çok daha dinamik bir ifade vermenin mümkün olduÄŸunu anlattı. Zorlu, en çok dolgu uygulamalarının yüz bölgesinde ve dudak, ağız kenarı ve gözaltında yapıldığını bildirdi.
"Türkiye'nin estetikte popülaritesi her geçen gün artıyor"
Zorlu, Uluslararası Estetik Plastik Cerrahi DerneÄŸi'nin araÅŸtırmasına göre Türkiye'nin 2010'da dünya genelinde en çok estetik operasyonların yapıldığı 25 ülke arasında yüzde 2,1'lik pazar payı 12. sırada yer aldığını hatırlattı.
Türkiye'nin geçen yıl bu alandaki pazar payını yüzde 3,3'e çıkartarak dünyada 8'inciliÄŸe, Avrupa'da ise 2'nciliÄŸe yükseldiÄŸini vurgulayan Zorlu, "Türkiye, estetik operasyonlarda en büyük ilerlemeyi cerrahi olmayan uygulamalarda kaydettiÄŸi ve dünya sıralamasında 5. sırada aldı. Türkiye, cerrahi uygulamalarda dünyada yüzde 2,9'luk pazar payına sahipken, cerrahi olmayan uygulamalarda pazar payı yüzde 3,7." dedi.
Zorlu, Türkiye’nin artık yeni tekniklerin öÄŸrenilmesinde öncü ülkelerin arasında yer aldığını bildirdi.
Türkiye'nin estetik sektöründe popülaritesinin her geçen gün arttığını ve yıldızının parladığını dile getiren Zorlu, sözlerini ÅŸöyle sürdürdü:
"Avrupa'da ÅŸu anda bu alanda iki numaralı konumdayız. Türkiye'ye ÅŸu anda yurt dışında medikal ve cerrahi estetik alanında çok ciddi ziyaretçi geliyor. Türkiye, medikal ve estetik cerrahi alanda o kadar hızlı ilerliyor ki hekimlerimize çok ciddi talep var. Tüm uygulamalar kaliteli bir ÅŸekilde yapılabiliyor. Özellikle medikal yani ameliyatsız estetikte çok ciddi atılım içindeyiz. Avrupa'ya ve Orta DoÄŸu'ya yakınlığımız da turist sayısını artırıyor. Hasta hem burada birkaç gün kalıyor hem ÅŸehri geziyor. Dolayısıyla döviz bırakıyor ülkemize."
"Estetik turizminden gelir 2 milyar dolar"
Zorlu, estetik operasyonları ve uygulamaları alanında Türkiye'nin geçen yıl 2 milyar dolar civarında gelir elde ettiÄŸini kaydederek, ülkenin bilimsel alanda çok ilerlediÄŸini söyledi.
Bu sektörün daha da büyüyeceÄŸini dile getiren Zorlu, Türk hekimlerinin kalitesini, baÅŸarısını bu tür organizasyonlarda göstermek istediklerini bildirdi.
Zorlu, Türkiye'nin geçen yıl dünya estetik pazarının yüzde 3,3'ünü elde ettiÄŸini yineleyerek, ÅŸunları aktardı:
"Ülkemizin dinamizmini ve estetik turizmindeki artışı göz önüne aldığımızda beÅŸ yılda pazar payımızın yüzde 4 civarında olmasını bekleyebiliriz. Estetik olmayan cerrahi operasyonlarda Türkiye dünyada ilk 5 içinde yer alıyor. Bu kategoride pazar payımız yüzde 3,7 ve beÅŸ yıl içinde yüzde 5'i aÅŸma potansiyeli çok yüksek. Çünkü Türkiye'ye saÄŸlık turizmi için gelen hasta sayısı her geçen yıl artıyor. SaÄŸlık turizminin her alanında baÅŸarılıyız."
"Sektöre katkı saÄŸlamak için çalışıyoruz"
Zorlu, Seltek Group ile Teoxane iÅŸ birliÄŸiyle bu yıl ilk kez "TED Turkey Teoxane Expert Day" etkinliÄŸi düzenlediklerini belirterek, etkinliÄŸe katılan 650 estetik ve medikal doktorun yarıya yakınının yabancı olduÄŸunu söyledi.
Büyük ve uluslararası bir organizasyon gerçekleÅŸtirdiklerini dile getiren Zorlu, yaklaşık iki yıldır bu etkinliÄŸe hazırlandıklarını, programın her açıdan sektörün ilgisini çekecek, vizyon geliÅŸtirecek bir içerikte olması için çalıştıklarını anlattı.
Zorlu, "Türkiye'deki estetik sektörü çalışanlarının yerel ve uluslararası bilimsel bilgi paylaşımında köprü görevi görmek, konuÅŸmacıları ve eÄŸitmenleri desteklemek, tanıtmak istiyoruz." dedi.
"Erkeklerde lazer, kadınlarda dolgu öne çıkıyor"
Boston Üniversitesi öÄŸretim üyesi ve dermatoloji uzmanı Doç. Dr. Hassan Galadari ise ameliyat gerektirmeyen medikal estetikte uygulamalarında en çok dolgu, lazer ve botoksun öne çıktığını söyledi.
Erkeklerin daha çok sakal bölgelerinde lazer uygulamaları tercih ettiÄŸini dile getiren Galadari, kadınların ise toksin ve dolgu yaptırdığını aktardı.
Galadari, son 20 yılda cerrahi estetik operasyonların iki kat, medikal estetik uygulamaların ise 10 kat arttığını kaydederek, "Medikal estetik uygulamalarının popülaritesi çok arttı. Fazla vakit almadığı, hayatın akışını bozmadığı için çok tercih ediliyor." dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABÄ°LÄ°RSÄ°NÄ°Z
- 0SEVDÄ°M
- 0ALKIÅž
- 0KOMÄ°K
- 0Ä°NANILMAZ
- 0ÃœZGÃœN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.