Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’nun (EPDK) sistemi hizmete verdiÄŸi gün, on binlerce abone faturasını sorgulamak için siteye akın etti. Sistem, yoÄŸun giriÅŸler nedeniyle hizmet veremez duruma düÅŸtü. Kurum TÜBÄ°TAK ile temasa geçti ve 6 dolayında uzman EPDK ile temasa geçti; saatler süren çalışmadan sonra sorun çözüldü. EPDK bünyesindeki biliÅŸim uzmanlarından bir grup gece boyunca nöbet tuttu. EPDK’nın geçen hafta hizmete verdiÄŸi resmi internet sayfasında yer alan fatura sorgulama modülü, abonelerin ÅŸikâyetlerine çözüm üretmeyi hedefliyor. EPDK’ya, abonelerden dağıtım ÅŸirketleriyle ilgili gelen ÅŸikâyetler üç konuda yoÄŸunlaşıyor. Birinci sırada elektrik kesintileri geliyor. Abonelik hizmetleri (açmakapama, hat baÄŸlantı, arızalara müdahale) ikinci sırada yer alıyor. Faturalar da abone ÅŸikâyetlerinde önemli yere sahip.‘BENDEN 60 KURUÅž FAZLA ALMIÅžLAR’ DÄ°YE EPDK’YA BAÅžVURDUAboneler, EPDK’nın sistemine abonelikle ilgili istenen bilgileri girerek, faturalarını hesaplamaya baÅŸladı. Dağıtım ÅŸirketinin fazla tahsilat yaptığını düÅŸünen aboneler, EPDK’ya baÅŸvuruda bulunuyor. Bir abone, “Benden 60 kuruÅŸ fazla tahsil edilmiÅŸ” diyerek EPDK’ya ÅŸikâyetçi oldu.Kaynak: Habertürk
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.