Başkan Toru Halk Gününde Vatandaşlarla Buluştu
KonyaBaşkan Toru Halk Gününde Vatandaşlarla Buluştu
Konya’nın merkez Meram İlçe Belediye Başkanı Fatma Toru, göreve geldikten sonra başlattığı halk günleri aracılığıyla binlerce Meramlı ile yüz yüze görüştü. Göreve geldikten sonra, önce "Yerinde Tespit Yerinde Çözüm" sloganıyla başlattığı Mahalle İstişare Meclisi toplantılarında ilçedeki tüm mahalle muhtarlarıyla görüşen Meram Belediye Başkanı Fatma Toru, düzenlediği halk günleriyle de belediyenin kapılarını Meramlılara açtı. Ayda 2 kez perşembe günleri düzenlenen halk günlerine vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Vatandaşların taleplerini dinleyen Başkan Toru, sorunlara anında müdahale ederek, çözüm için ilgili belediye birimlerini harekete geçiriyor. HALK GÜNLERİNE YOĞUN İLGİ Hizmet felsefelerinde 'önce insan' ilkesini benimsediklerini vurgulayan Başkan Toru, "Belediye olarak bu şehre hizmet üretirken ilçemizde yaşayan insanların görüşlerine de büyük önem veriyoruz. Göreve geldikten sonra 'Yerinde Tespit Yerinde Çözüm' sloganıyla başlattığımız Mahalle İstişare Meclisi toplantılarında tüm mahalle muhtarlarımızla görüşerek daha verimli bir hizmet planlaması yaptık. Vatandaşlarımızın sorunlarını ve taleplerini dinleyerek çözüm üretmek amacıyla başlattığımız halk günlerimize de yoğun teveccüh oluyor. Bunun yanı sıra çeşitli vesilelerle de vatandaşlarımızın acı ve tatlı günlerinde yanlarında olmaya itina gösteriyoruz" dedi. 2 haftada bir, Perşembe günleri öğleden sonra düzenlenen halk günlerine ortalama 70 ila 110 vatandaş katılıyor. Toplantıda Başkan Toru ile birlikte başkan yardımcıları, daire müdürleri ve ilgili teknik personel de hazır bulunuyor. HEMŞEHRİM MASASI KÖPRÜ OLUYOR Öte yandan, belediye ile vatandaş arasında köprü vazifesi gören Hemşehrim Masası'nda da vatandaşların sorunları ve talepleri değerlendirilerek en kısa sürede cevap veriliyor. Meram Belediyesi Hemşehrim Masası’na 2014 yılının son 7 aylık döneminde 444 30 42 numaralı telefon hattı ile internet veya şahsen başvuru aracılığıyla 4 bin 978 başvuru oldu. Hemşehrim Masası; vatandaşlardan gelen istek ve şikayetleri anında değerlendirerek ilgili birime ulaştırmayı ve cevabını da en kısa sürede talepte bulunan kişiye iletmeyi asli vazifesi olarak sürdürüyor. SOSYAL MEDYADA HEMŞEHRİM MASASI FARKI Vatandaşlar, sosyal medya üzerinden de Hemşehrim Masası'na şikayetlerini iletebiliyor. Meram Belediyesi Hemşehrim Masası'nın @HemsehrimMasasi adlı twitter hesabı 7 gün 24 saat esasına göre hizmet veriyor ve vatandaşların talepleri alındıktan sonra en kısa sürede ilgili birimlere ulaştırılıyor. Kaynak:İHA
İlginizi Çekebilir