‘Tarihi bir fırsat’
KonyaAydınlar Yedek Parça Sanayi AYD Yönetim Kurulu Başkanı Harun Aydın, yerli üretim bilincinin yeniden gündemde olmasını tarihi bir fırsat olarak gördüklerini dile getirerek, Ticaret Bakanlığı’nın tanıttığı “Yerli Üretim” logosunun bu bilincin oluşmasında önemli katkı sağlayacağını ifade etti
Yerli üretim yerli tüketim bilincinin yeniden oluşmasını bir sanayici olarak, kalkınmanın en temel unsuru olarak gördüklerini belirten Aydın , “Biz kendi kendine yetebilen dünyanın ender ülkelerinden biriyiz. Özümüzde yerli üretim ve yerli tüketim anlayışı var. Bu anlayış 81 milyonun tarihten gelen özüdür. Biz özümüzle yola devam edeceğiz. Kalkınmada, sanayide, eğitimde, savunmada alınan yol, birilerini elbette rahatsız edecek. Bu rahatsızlıklarını değişik adlar altında dile getirecekler. Hatta içerden ve dışarıdan ekonomik saldırıya dönüştürecekler. Biz sarsılmaz inancımızla diyoruz ki; ne yapsalar boş, tarih bu milletin birlik ve beraberliğiyle neler yaptığının en güzel şahididir. Bugün yeniden tarihimizden gelen misyonla, özümüzle, inancımızla yola devam ediyoruz. Tarlada yerli üretim, tezgahta yerli tüketim, sanayide yerli üretim diyoruz. AYD olarak yıllar önce belirlediğimiz ve gururla söylediğimiz “Yüzde Yüz Yerli, Yüzde Yüz Milli” sloganı bu inancımızın gereğiyle yazıldı ve seslendirildi. Bakanlıklarımızın bu özü ifade eden, yerli üretim yerli tüketim çalışmaları takdire şayandır. Bu çalışmalar artık yılda bir yerli malı haftası değil, 365 gün yerli üretim ve yerli tüketim bilincini oluşturacaktır” dedi. (Haber Merkezi)
İlginizi Çekebilir