“Amacımız Konya’yı daha ileri taşımak”
Büyükşehir Belediye Başkanı Altay, “Hemşehrilerimizin taleplerine en kısa sürede dönüş yapmak ve sorunları çözmek en önemli önceliklerimiz arasında. Tek amacımız Konya’mızı ortak akılla daha ileriye taşımak.” dedi
Konya Büyükşehir Belediyesi Açık Kapı ile Alo 153 Çağrı Merkezi ve KOSKİ Alo 185 Çağrı Merkezi vatandaşlarla birebir iletişim kurmak ve taleplere hızlı dönüş yapmak için hizmetlerini sürdürüyor. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Konyalılara kesintisiz ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla hizmet veren Büyükşehir Belediyesi çağrı merkezleri ve Açık Kapı’nın belediye ile Konyalılar arasında önemli bir köprü vazifesi gördüğünü dile getirdi. Büyükşehir ve KOSKİ Çağrı Merkezlerinin 7 gün 24 saat esasına göre hizmet verdiğini kaydeden Başkan Altay, “İki çağrı merkezimiz ile Açık Kapı Birimimize 2021 yılında telefonla ve internet üzerinden 577 bin 609 başvuru yapıldı. İlgili birimlerin incelenmesinden sonra tüm başvurular cevaplanarak başvuru sahiplerine dönüş yapıldı. Şehrimizle ilgili fikirlerini bizimle paylaşmak ve yapılan hizmetlere teşekkür etmek için arayan binlerce hemşehrimiz de oluyor. Bizim tek amacımız Konya’mızı ortak akılla daha ileriye taşımak. Şehrimize hizmet etmekten büyük mutluluk duyuyoruz.” diye konuştu. Konya’nın 31 ilçesinden başvuruların alındığı çağrı merkezlerine “444 55 42” nolu telefondan da ulaşılabiliyor. (Haber Merkezi)
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.