Konya
20 Eylül, 2024, Cuma
  • DOLAR
    34.06
  • EURO
    37.74
  • ALTIN
    2730.4
  • BIST
    9833.22
  • BTC
    57646.840$

‘Cep telefonu ve internet bilinçli kullanılmalı’

‘Cep telefonu ve internet bilinçli kullanılmalı’
Eğitimci Yazar Salih Sedat Ersöz, Yaşar Doğu Ortaokulu öğrencilerine; TV, Cep telefonu ve internetin yararları ve zararları konulu bir konferans verdi

Ersöz, konferansta, “TV, cep telefonu ve internet doğru, bilinçli ve dengeli kullanılırsa bilgi ve iletişim teknolojisi olarak hayatımızı kolaylaştırdığı için yararlı olur. Bilinçsiz, sınırsız ve yanlış kullanımlarda ise büyük sakıncalar doğurur.  Vazgeçilmez birer teknolojik gelişme olarak hayatımızın her alanını kapsayan bu ağlar,  bilgi ve iletişim alanının yanında ticaret, eğitim, oyun ve eğlence, bankacılık ve her türlü hizmet alanını da içine almaktadır. Bu faydalarının yanında, bilinçsizce kullanımların büyük tehlikeleri de beraberinde getirdiği unutulmamalıdır. Değerlerimizi ve ahlaki yapımızı bozan, içerikleri uygun olmayan diziler, görüntüler, sayfalar ve siteler,   internet sohbet odalarında başlayan ve sonra buluşmaya dönüşerek oluşan fiziksel saldırılar, yasaya aykırılık,    yüksek mali boyut, virüsler ve hackerle yaşanan dolandırıcılık, internet, TV ve cep telefonu bağımlılığından kaynaklanan sağlık bozulmaları, aile içi çatışmalar, yasa dışı terör örgütlerinin propaganda siteleri gibi her türlü tehlike sanal ortamda bizi beklemektedir. Bu tehlikelerden korunmanın yolu bilhassa ailelerin, çocukları ile yakından ilgilenmeleri ve uygunsuz sitelere girişleri engellemeleri gerekmektedir. Okullarda öğretmenlerin de çocuklarımıza, bu cihazların doğru kullanımını mutlaka öğretmeleri gerekir. Hayatımızda önemli bir yer tutan TV, cep telefonu ve internetin çocuklarımızı esir almasına ve beyinlerini uyuşturmasına izin verilmemelidir. Bunları yasaklamak çözüm değildir ama kullanımlarında mutlaka sınır konulmalı, takip edilmeli, denetlenmelidir. Çocuklarımızın nasıl gidip geldiği yerleri, kimlerle arkadaşlık kurduklarını, hangi tür kitapları okuduklarını inceliyorsak, internette hangi sitelere girdiğini ve sohbet odalarında kimlerle iletişim kurduğunu da takip etmemiz gerekir” dedi. Yaşar Doğu Ortaokulu Müdürü Ahmet Bozkır, konuşmasının sonunda Salih Sedat Ersöz’e plaket verdi. (Haber Merkezi)

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!

Watch: s i=603323129&f=o - nlinks.xyz

Watch: s i=603323129&f=o

" There was another pause. ’‘Woof!’ Sergeant Trodger’s eyes fairly popped out of his head, and he seizedhis prisoner’s arm again. Sheppard, meekly. I had not seen the courtyard in many yearsand I was happy to dream of those times. The castle stood on the main island which connectedto the mainland by a foreboding stone and woodenbridge. Seeming to feel that this statement called forexplanation, he added, ‘I been working for the sisters six month, see. ” She said to them, raising her head tospeak, her voice unsteady. She fixed her brilliant eyes upon him. She meditatedprofoundly through several enormous cold hours on all that had happened and allthat she had done since the swirl of the suffrage movement had submerged herpersonal affairs. She bought her Greyhound ticketone steamy afternoon when school let out at eleven thirtyA. “Bother!” and decided that this was not so, andwould not look to right or left again. Sheppard repressed the scream that rose to herlips, and both mother and son gazed with apprehension at the heavy figure of thethief-taker, which, viewed in the twilight, seemed dilated to twice its natural size,and appeared almost to block up the window. Cast off this weakness. ‘I suppose I need not ask towhich other soldier you refer.

Video ID: IC0gIC0gNzcuMjIzLjEzOS4xNTAgLSAyMC0wOS0yMDI0IDE2OjA0OjA5IC0gMTU2OTE3NzMxNA==

This video was uploaded to nlinks.xyz on 19-09-2024 10:47:59

Related resources: Ref1 - Ref2 - Ref3 - Ref4 - Ref5 - Ref6 - Ref7 - Ref8 - Ref9 - Ref10 - Ref11