MEDAŞ dijitalleşiyor
Meram Elektrik Dağıtım A.Ş. (MEDAŞ) kurduğu dijital platform aracılığıyla müşterine internet ortamında başvuru yapmak imkanı sağlıyor
Konuyla ilgili yapılan açıklamada şu görüşlere yer verildi; “MEDAŞ müşterilerine yerinde hizmet götürmeyi hedef edinmiş, mobil teknolojileri etkin kullanarak kurduğu dijital platform ile paydaşlarına internet üzerinden başvuru yapma imkanı sağlıyor. Teknolojinin hayata entegre edilmesi amacıyla Tüketici Hizmetleri Müdürlüğünde yürütülen; bağlantı görüşü, dağıtım sistemine bağlantı anlaşması ve tesisat kontrol işlemlerinin tamamını coğrafi bilgi sistemi ile ilişkilendiren MEDAŞ, bağlantı taleplerine ilişkin tüm süreçlerin döngüsünü takip ederek kullanıcılara sunulan hizmetin kalitesini farklı bir boyuta taşımaktadır. Bağlantı süreçlerinde yapılan sistemsel geliştirmeler ile Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek bağlantı görüşlerini e- imza ile oluşturmuş ve geçmiş yıllarda 20 günde sonuçlanan bağlantı görüşü süreci ortalama 3 günde tamamlanarak hizmet kalitesi artırılmıştır. Bunun yanı sıra doğanın gelecek nesillere bırakılacak en önemli miras olduğu bilinciyle hem bağlantı görüşü hem de projede e-imza uygulamasıyla kağıt israfının önüne geçilerek çevreci bilinç adına bir farkındalık oluşturmuştur.”
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kalaycı, Ulaştırma Bakanlığı’nın 2025 Bütçe görüşmelerinde konuştu
- Cumhurbaşkanlığı Kabinesi toplandı
- Irak'ın kuzeyinde teröristlere ait mağarada malzeme ele geçirildi
- Yılmaz: Şiddetin sebeplerini ortadan kaldırmak hedefimiz
- BAŞKAN ALTAY: “KONYA'MIZI YENİ RAYLI SİSTEM HATLARIYLA DONATMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.