Türkiye'nin en güçlü motora sahip traktörü Case IH Magnum 380 CVX, Konya Tarım Fuarı'nda sergilenecek TürkTraktör Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özdemir:"Avrupa'da ödül almış, Türkiye'deki en güçlü ve en büyük traktörü Case Magnum 380 CVX'i Konya'ya getirdik. Fuarın sürprizi bu süper traktör olacak"
Türkiye'nin en güçlü motora sahip traktörü Case Magnum 380 CVX, Konya Tarım Fuarı'nda ziyaretçilerin beÄŸenisine sunulacak. TürkTraktör Genel Müdür Yardımcısı Ä°rfan Özdemir, bir otelde düzenlediÄŸi basın toplantısında, traktör pazarının en büyük alıcısının Konya'da olduÄŸunu söyledi. TürkTraktör'ün de en çok traktör satışını Konya'da gerçekleÅŸtirdiÄŸini vurgulayan Özdemir, bu kentte düzenlenen Tarım Fuarı'nı kurum olarak önemsediklerini dile getirdi. Özdemir, Konya Tarım Fuarı'na her yıl yeni ürünlerle katıldıklarını belirterek, dünyada en modern tarımın uygulandığı ülkelerde kullanılan teknoloji ve ürünleri CASE IH markalarıyla aynı anda Türk çiftçisiyle buluÅŸturduklarını anlattı. "Avrupa'da ödül almış, Türkiye'deki en güçlü ve en büyük traktörü Case Magnum 380 CVX'i Konya'ya getirdik. Fuarın sürprizi bu süper traktör olacak" diyen Özdemir, 380 beygir gücündeki bu "süper traktörün" alıcısı da bu fuardan çıkacağını düÅŸündüÄŸünü ifade etti. - Magnum 380 CVX, dünya ile aynı anda Konya'da CASE IH'in modern tarımın uygulandığı ülkelerde kullanılan teknoloji ve ürünleri aynı anda Türk çiftçisiyle buluÅŸturduklarına dikkati çeken Özdemir, ÅŸunları kaydetti: "Magnum serisi traktörler, var olan en zor test personeli olarak nitelendirebileceÄŸimiz çiftçilerin günlük uygulamalarından aldığımız geri dönüÅŸlerle geliÅŸtirilip iyileÅŸtirilen 27 yıllık bir deneyimi ifade ediyor. Türkiye'nin en yüksek beygir ve tork gücüne sahip traktörü Magnum 380 CVX, sadece Avrupa'da deÄŸil, dünya genelindeki müÅŸterilerimiz ve çiftçiler için geçerli ve efektif bir çözüm sunuyor. 380 CVX'in en iddialı özellikleri arasında zor ÅŸartlar altında 380 beygir nominal güçten 435 beygir güce kadar çıkabilen, 1850 Nm tork üreterek kendini kanıtlamış Tier 4B egzoz emisyon deÄŸerindeki motoru, kademe ve vites geçiÅŸi olmadan sarsıntısız bir ÅŸekilde çalışarak debriyaj kayıplarını ortadan kaldıran ve yakıt tasarrufunu maksimuma çıkartan Sürekli DeÄŸiÅŸken (CVT) transmisyon sistemidir, Ayrıca standart olarak sunulan ön aks süspansiyonu, bir otomobil kadar sessiz kabin içi, kullanılması kolay çok fonksiyonlu kumanda kolu, yeni LED aydınlatma paketleri ve yenilikçi palet opsiyonu 'Rowtrac' sistemi de öne çıkıyor."
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.