THY’den yolcu sadakatini Comarch Loyalty Management’la arttırma hedefi
Türk Hava Yolları (THY), yolcu sadakatini Comarch Loyalty Management’ın (CLM) desteğiyle birlikte önümüzdeki süreçte daha da artırmayı hedefliyor.
THY, Miles&Smiles markası altında yürüttüÄŸü “Sık Uçan Yolcu Programı” için Comarch Loyalty Management platformunu seçti. UçtuÄŸu uluslararası varış noktaları ve ülke sayıları açısından en geniÅŸ uçuÅŸ ağını yöneten THY, yolcularına 260’dan fazla uçuÅŸ noktası imkanı tanıyor. THY, 2014 senesinde uçaklarında 54,7 milyon yolcusuna hizmet verirken, prestijli “Skytrax Dünya Havayolu Ödülleri” çerçevesinde 4 kategoride en iyi havayolu seçildi. “Mevcut sadakat sistemimizi daha da iyiye götürmek ve günümüz yolcularının deÄŸiÅŸen ihtiyaçlarına seslenmek istediÄŸimiz için Comarch ile çalışmaya karar verdik” diyen THY Pazarlama BaÅŸkanı Ziya Öztürk, bu seçimden beklentilerini ise ÅŸöyle açıkladı:
“Ana hedefimiz, yolcularımızın tamamını kendilerine geniÅŸ imkânlar sunan sadakat programımız Miles&Smiles ile buluÅŸturarak, üyelerimizin ayak bastığı her ülkede programın zengin avantajlarından yararlanabilecekleri büyük bir partner dünyası kurmak. Yenilikçi çözüm sayesinde amacımıza ulaÅŸacağımıza ve küresel sadakat teklifimizi geliÅŸtireceÄŸimize eminim.”
Comarch ve THY'nin yürüteceÄŸi proje kapsamında Miles&Smiles Programı’nın 5,5 milyon üyesi mevcut platformdan CLM’e aktarılacak. Modernize edilip, geliÅŸtirilecek olan Miles&Smiles, CLM üzerinden Star Alliance üyesi 27 havayolunun Sık Uçan Yolcu Programları ile de entegre çalışmaya devam edecek. Bu grup içinde ortak mil toplama ve harcama imkanını sunmayı da sürdürecek. “Yolcularına yeni bir sadakat önerisi sunabilmesi için Comarch Loyalty Management’ın hayata geçirilmesinde Türk Hava Yolları ile birlikte çalışmaktan gurur duyuyoruz” diyen Comarch Türkiye Ülke Müdürü Joanna Tomczyk, yenilikçi fikirleri ve esnek yaklaşımları ile olgunlaÅŸmış CLM sayesinde yeni ürünün sadakat programı faydalarını artıracak ve yeni iÅŸ ortakları ile çalışılmasına olanak verecek birçok yeni ve etkileyici fonksiyonaliteyi beraberinde sunacağını belirtti.
Danışmanlık Direktörü Piotr Kozlowski ise, “Comarch Loyalty Management projesi, Türk Hava Yolları’nın yapısal deÄŸiÅŸime giden müÅŸteri iliÅŸkileri yönetimi (CRM) yaklaşımının bir parçası olan Miles&Smiles Programı’nın yeniden yapılanmasına odaklanmıştır. Bu proje, Türk Hava Yolları’nın Türkiye pazarına daha derin nüfuz edebilmesinin ötesinde, küresel boyutta dinamik büyümesine en önemli desteÄŸi ve katkıyı saÄŸlayacak çalışmalardan biri olarak konumlandırılmıştır. Comarch, böylesine bir sürecin parçası olmaktan gurur duymaktadır” diye konuÅŸtu.
Comarch Loyalty Management, Comarch CRM&Marketing platformunun bir parçası olarak müÅŸterileri ile iliÅŸkilerini geliÅŸtirmek ve pazarlama çalışmalarını desteklemek için kapsamlı bir sadakat programı yönetmek isteyen firmalara benzersiz bir teknoloji çözümü sunuyor. Comarch Loyalty Management ile çalışmayı seçen havayolları arasında JetBlue Hava Yolları, Azul Hava Yolları, S7, Brüksel Hava Yolları ve CEBU Pacific yer alıyor.
1933 Yılında 5 uçaktan oluÅŸan mütevazı bir filo ile kurulan Star Ä°ttifakı üyesi THY, bugün 289 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 228 uluslararası, 48 yurtiçi olmak üzere dünyada 276 noktaya uçan 4 yıldızlı bir havayolu ÅŸirketi. 2015 yılı Skytrax deÄŸerlendirmesine göre THY, art arda olmak üzere 5. kez “Avrupa’nın En Ä°yi Havayolu Åžirketi”, 7. kez “Güney Avrupa’nın En Ä°yi Havayolu Åžirketi” seçildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABÄ°LÄ°RSÄ°NÄ°Z
- Çocukların müstehcen görüntülerini paylaşan 6 şüpheli gözaltına alındı
- Katliama bir sert tepki daha! Konya şehit gazetecileri unutmadı
- Konya'da göçmen kaçakçılığı operasyonu
- MSB: 5 PKK/YPG’li terörist etkisiz hale getirildi
- KARATAY SONBAHAR İLE BİRLİKTE BAMBAŞKA BİR GÜZELLİĞE BÜRÜNDÜ
- 0SEVDÄ°M
- 0ALKIÅž
- 0KOMÄ°K
- 0Ä°NANILMAZ
- 0ÃœZGÃœN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.