Konya
08 Eylül, 2024, Pazar
  • DOLAR
    34.06
  • EURO
    37.74
  • ALTIN
    2730.4
  • BIST
    9833.22
  • BTC
    57646.840$

KONYARAY DEV PROJE

12 Temmuz 2024, Cuma 00:30
Hafriyat çalışmaları başlayan Konyaray Projesi son yılların en büyük, büyük olduğu kadar da en önemli projesi .
Konyaray büyük, toplam 26 Km. uzunluğunda.
Konyaray önemli, sistem her gün  100 binden fazla insana toplu ulaşım hizmeti verecek. Ayrıca Konyaray Projesinin geçtiği güzergahlarda insanlar binlerce araçla trafiğe çıkma mecburiyetinde kalmayacak. Öte yandan trafik çilesi ve ulaşım giderleri her yönüyle büyük ölçüde azalacak.
Konyaray, Raylı sistemden sonra şehirde toplu ulaşım sorununu kökten değilse de, çok büyük oranda çözecek olan hızlı ve modern bir sistem.
Sistem insanlara toplu ulaşım hizmeti verirken, hava ve gürültü kirliliğinin de büyük ölçüde önüne geçmiş olacak. Öte yandan sistem ekonomiyi de kayda değer katkı sağlamış olacak.
Büyükşehir Belediyesi tarafından hafriyat çalışmalarının başlatıldığı Konyaray’ın  önem ve değerini iyi  anlayabilmek için bu projenin detaylarından bahsetmek gerekiyor. Bahsedelim ki mevzu iyi anlaşılsın.
KONYARAY (KONYA BANLİYÖ)’NUN DETAYLARI
Güzergahlar: Yaylapınar, Kovanağzı, Mevcut Tren İstasyonu, Yeni YHT İstasyonu, oradan Mobilyacılar, 1. Organize Sanayi, Büsan, Aykent, Havaalanı, Lojistik Merkezi, Bilim Merkezi, 2. Organize Sanayi.
Meram, Karatay, Selçuklu ilçelerinden geçecek olan Konyaray’ın ilk durağı  Yaylapınar, son duracağı ise 2. Organize Sanayi Bölgesi olarak belirlendi.
Konyaray hızlı ilk duraktan binen bir yolcu, son durak olan 2. Organize Sanayi Bölgesine 30 dakikada ulaşmış olacak.
Toplam 26 Km. mesafe ve indi-bindi 30 dakikalık bir zaman.Günün akşam ve sabah saatlerinde özel araçla  gidilse aynı güzergah 30 dakikayı muhtemelen geçecektir. Özel araç sahibi olmayan insanların aynı güzergahta  ev-iş yeri arasında birkaç toplu ulaşım aracı kullanmak mecburiyetinde kaldıkları düşünüldüğünde de, 30 dakikalık zamanın ne kadar az bir zaman olduğu görülecektir.
Detaylara bakmayı sürdürelim.
İstasyon sayısı, 19.
Peron genişliği, 6 metre.
Peron uzunluğu,165 metre.
Sistem çift hat ve elektrikli.
Konyaray Projesi Büyükşehir Belediyesinin çok amaçlı ve en heyecan verici projelerinden birisi olarak dikkat çekmekte. Toplu ulaşım alanında atılan büyük bir adım. Bir çok faydasının yanı sıra hem ekonomik  hem de konforlu ulaşım. Belirlenen güzergahlarda iş makinaları çalışmaya başladı.
Konyaray, şehirde toplu ulaşım alanında devir açacak olan bir proje.
Tarih bir gün bu projeyi hayata geçirenleri yazacaktır, Raylı Sistemi bu şehre kazandıranları yazdığı gibi. Şehrin hafızasında yer edinmek önemli.
Yineleyelim: Konyaray, abartısız dev proje.
Kronik karşıt olmayanlar, araştırdığında bunu rahatlıkla görecektir.

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

tokyobet-tokyobet-nerobet-tokyobet-goldenbahis-tokyobet-levabet-ngsbahis-ngsbahis-goldenbahis-ngsbahis-levabet-levabet-goldenbahis-ngsbahis-ngsbahis-tokyobet-nerobet-ngsbahis-levabet-levabet-goldenbahis-ilelebet-betibom-ajaxbet-trendbet-anadolucasino-heybet-paribahis-aresbet-Deneme bonusu veren siteler-Deneme bonusu veren siteler-Deneme bonusu veren siteler-Deneme bonusu veren siteler-Deneme bonusu veren siteler-Deneme bonusu veren siteler-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-levabet-levabet-levabet-levabet-levabet-levabet-tokyobet-tokyobet-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-levabet-levabet-levabet-levabet-levabet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-ngsbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-goldenbahis-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-nerobet-levabet-levabet-levabet-levabet-levabet-levabet-levabet-levabet-levabet-levabet-levabet-levabet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-tokyobet-nerobet-pusulabet-piabet-pusulabet-masterbetting-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-pusulabet-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-masterbetting-pusulabet-pusulabet-masterbetting-piabet-piabet-piabet-piabet-piabet-masterbetting-masterbetting-masterbetting-pusulabet-pusulabet-pusulabet-muhasebeci maa?lar?-casibom-aresbet-tokyobet-tokyobet-orisbet-orisbet-orisbet-orisbet-orisbet-orisbet-orisbet-orisbet-orisbet-